U Ulici Jakova Nenadovića u naselju Kličevac u Valjevu, krajem aprila otvoren je još jedan maloprodajni objekat kompanije “Europrom”.

Ovo je objekat koji smo dugo najavljivali I za njega je postojalo veliko interesovanje tog dela Valjeva. To je nastavak naše “komšijske” priče, jer komšija je neko koga poznajemo, neko kome verujemo i ko je tu kada nam nešto zatreba. Europrom se svih 33 godine postojanja postavlja kao dobar ljubičasti komšija i to je iosnovna ideja pozicioniranja naših objekata- u centar, periferiju i sela. Razlog je da ne pozivamo mi kupce da dođu kod nas, već da im mi dođemo “na prag”, rekla je direktorka marketinga kompanije “Europrom” Bojana Perić.

Bruto površina objekat je 500 m2. Snabdeevna je , kao i ostali maloprodajni objekti Europroma, svim namirnicama i proizvodima koji su potrebni građanima:

To su pre svega sveže namirnice, voće I povrće, ali i druge poput besplatnog pečenja roštilja, rekla je Bojana Perić

Na dan otvaranja objekta, u subotu 29.aprila kupci su mogli i da degustiraju određene proizvode u njihovom promotivnom predstavljanju, ali i da dobiju neku od nagrada. Prvih 800 kupaca, dobilo je poklon pakete Europroma. Neki su dobili poklon vaučere, ali i robne nagrade, tostere, pegle, a 600-tom kupcu je dodeljen lap top.

Istakla bih i to da “Europrom” uvek sa posebnom emocijom pristupa otvaranju svakog novogo objekta u Valjevu, gradu u kome je sve i počelo. Podsećam da su kompaniju pre 33 godine počela dvojica ljudi koji su imali bezgranično poverenje jedan u drugog, ali i celu priču koju su počeli da grade, naglasila je Bojana Perić.

Osnivači nisu tada mogli znati koliko će njihova priča trajati i koje će razmere dostići, ali su želeli da budu trgovina koja poštuje kvalitet i čoveka. To su osnove Europroma koje opstaju 30 godina i primenjuju se u svakom maloprodajnom objektu. Cene su iste u svim prodavnicama i marketima, bez obzira da li je to grad ili selo, ili grad Valjevo i neka druga opština Zapadne Srbije. Bojana Perić je podsetila i na činjenicu da je Europrom deo DTL-a koji trenutno ima 780 objekata širom Srbije. Ta brojka se vremenom povećava, što pokazuje da domaća trgovina živi i uzima sve veći zamah.

Podeli članak na društvene mreže

Comments powered by CComment