Problemi građana Valjeva i meštana okolnih sela kada je struja u pitanju, dobro su poznati. Redakciji Televizije Valjevo Plus javila se i Dragana Milenković, koja se pre nekoliko godina sa porodicom doselila iz Beograda. Ova petočlana porodica živi u Ulici Savatija Stanišića.

Kako nam Dragana objašnjava, već tri godine za njihov problem rešenja nema ni na pomolu. Naime, u dvorištu se nalazi drvena bandera na koju je, kako tvrdi, prikačena struja stanara cele ulice, ali i onih iz susedne.

Mislim da je za dvorište, na nekoliko metara od kuće, mnogo da budu iz cele ulice i susednih ulica svi prikačeni na jednu banderu. Da ne pričam kako stoje kablovi. Meni enormni računi stižu. Kada sam se doselila, prvi račun je bio 15.000 i ako sam se grejala i kuvala na drva. Baš danas je na moju žalbu stigao odgovor da sat radi. Ja se ne bunim, on radi za dve porodice. Kada isključim sve i ostavim recimo jedan televizor da radi, pogledam sat, on se vrti brzom brzinom. Znači on odlično radi. Žalila sam se na ove priključke. Komšija ima banderu, ali je prikačen kod mene. Drugi, treći, komšije iz susedne ulice.. Strepimo kada počnu grmljavine, priča Dragana.

Dragana kaže da se obraćala nadležnima u elektrodistribuciji u Valjevu, slala dopise, odlazila lično. U odgovoru koju je dobila navode da joj je brojilo ispravno, što ona, kako naglašava, ne osporava, ali isto tako tvrdi da njihova mesečna potrošnja električne energije nije tolika. Dodaje i da su se sa problemom većeg iznosa računa susreli i još neki stanari ove ulice.

Ja se ne žalim na sat. I kada isključim sve aparate, on i dalje vrti kao da imam privatnu firmu. Moj problem je što su svi nakačeni pored bandera u svojim dvorištima, na moju. Ja nisam specijalista da bih pogledala da li se negde neki kabl otkačio. Ne slažu se računi tokom leta. Budu i po pet, šest hiljada, a ja noću kuvam. Kažu mi da mi možda ne valja neki uređaj, a zimi mi kažu da je napolju hladno, pa se i kablovi hlade, dodaje ona.

Potražili smo odgovor i u elektrodistribuciji u Valjevu. Kako nam je rečeno, procedura jeste takva da se građani sa ovakvim i sličnim problemima obraćaju najpre njima, a oni u saradnji sa EPS-om dalje deluju. Kažu i da je moguće da je neki od uređaja u kući neispravan, ili da uzemljenje negde nije odrađeno na pravi način. U svakom slučaju, očigledno je da će utvrđivanje realnog činjeničnog stanja potrošnje električne energije u kući Dragane Milenković potrajati, a pare za plaćanje svih dažbina nije lako obezbediti.

Podeli članak na društvene mreže