UNICEF u Srbiji je otvorio konkurs za onlajn UPSHIFT radionicu u okviru zajedničkog regionalnog programa „Dijalog za budućnost“. Interaktivna radionica će mladima pružiti priliku da razviju preduzetničke veštine i doprinesu pozitivnim promenama u svom okruženju kroz realizaciju svojih ideja, uz mentorsku i finansijsku podršku u iznosu do 2.000 evra.

UPSHIFT projekat se fokusira na mlade uzrasta od 13 do 19 godina koji primećuju problem u svom okruženju i žele da “preuzmu stvari u svoje ruke”, odnosno da reše neke od njih, a ne znaju kako, odakle bi krenuli. Ovaj projekat nudi odgovore na sva ta pitanja i to ćemo raditi na radionicama 12. i 13. septembra, kaže Katarina Stevanović, koordinatorka projekta.

Timovi će raditi sa mentorima, sticati nove veštine i znanja da dođu do rešenja za željenim problem. Nakon radionica, osam timova sa najboljim rešenjima će dobiti priliku da nastavi rad sa mentorom, finansijsku podršku do 2.000 evra, i mogućnost da predložena rešenja pretvore u uspešan projekat u naredna tri meseca.

UPSHIFT projekat se održava kvartalno, svaki put u drugom području Republike Srbije. Ovog puta se fokusiramo na Zapadnu Srbiju i Šumadiju. Pored toga što moraju da imaju između 13 i 19 godina, uslov je da oforme tim od tri do pet članova i da svaki član tima živi u Zapadnoj Srbiji ili Šumadiji.

Konkurs je otvoren do 24. avgusta i zato vas sve ohrabrujem da se što pre prijavite. Takođe se obraćam roditeljima, edukatorima, profesorima koji su u kontaktu sa mladim ljudima da prenesu vest o konkursu i ovoj sjajnoj prilici za mlade. Prijavu mogu naći na sajtu UNICEF-a, na sajtu Razlivališta i na Instagram i Facebook profilu Razlivališta i UNICEF-a, pojašnjava ona.

UPSHIFT se realizuje u okviru zajedničkog regionalnog programa „Dijalog za budućnost: Unapređenje dijaloga i društvene kohezije, između Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Republike Srbije“ koji vode UNDP, UNICEF i UNESCO, a finansira Fond UN-a za izgradnju mira. U Srbiji program UPSHIFT sprovodi partnerska organizacija Razlivalište.

Podeli članak na društvene mreže